


Je helpt klanten, zoals je je familie ook zou helpen.
Wij willen ons onderscheiden met service die we onze klanten bieden, door voor iedereen en in elke situatie tot het uiterste te gaan! Daarom staan lange wachttijden, slinkse verkooptrucjes en van het kastje naar de muur gestuurd worden niet in ons woordenboek. Met een team van jonge, hoogopgeleide en ontzettend gemotiveerde studenten boksen we alles voor elkaar.
Als specialist klantenservice zorg jij ervoor dat elke klant op de juiste manier te woord wordt gestaan, zowel per mail als telefonisch. Of het nu gaat om het uitzoeken van een nieuw toestel of het uitleggen van de garantieprocedure, jij weet het en jij zorgt dat de klant het nog beter begrijpt! Tijdens je werkzaamheden kom je alles over de nieuwste telefoons en abonnementen te weten. Je hoeft hier nog niet perfect in thuis te zijn, maar interesse en leergierigheid zijn wel belangrijk.
Als onderdeel van Team Klantenservice ben jij er om elke klant van een advies op maat te voorzien. Je stelt gerichte vragen en komt er achter naar wat de klant écht wil of waar een klant hulp bij nodig heeft. Bij Belsimpel werken we namelijk niet met sales targets, klantvriendelijkheid staat bij ons voorop! Soms bel je de klant ook zelf op, maar wees gerust, dat doe je alleen uit service-oogpunt – de klant zit dus op je telefoontje wachten. Elke klant die jij spreekt, hangt met een glimlach de telefoon weer op!
Is er per ongeluk iets misgegaan? Dan zet jij dat stapje extra om de allerbeste oplossing te fixen. Dit betekent dat je soms buiten de standaard regels en procedures omgaat om de klant helemaal tevreden te stellen. Jij kan dat! Kom je er echt niet uit? Dan zijn je collega's er altijd om mee te denken, je bent immers een team!
Team Klantenservice gaat elke dag van de week, van vroeg tot laat, tot het uiterste voor alle klanten die wel wat hulp kunnen gebruiken. Ons motto is ‘tot het uiterste voor jou!’ en dat maak je ook echt waar. Onze klantenservice bestaat inmiddels uit zo’n 150 collega’s, waarvan het grootste deel nog studeert en parttime werkt. Omdat onze klantenservice 7 dagen per week is geopend van 9:00 - 23:30, kun je je uren flexibel inplannen en combineren met je studie. Bovendien is iedereen slim en fanatiek. Ben jij dat ook? Dan zijn we op zoek naar jou!
Binnen het team zijn er drie verschillende specialisaties: Mobiele Wereld, Abonnementen en Technische Dienst. Als Specialist Mobiele Wereld ben jij er onder andere voor om klanten te helpen met het maken van een keuze voor een toestel en abonnement. Bij de specialisatie Abonnementen help je klanten die vragen hebben over hun bundel of aansluiting en bij de laatste specialisatie, Technische Dienst, help je klanten met (technische) vragen over een toestel. Bijvoorbeeld hoe klanten gegevens van hun oude toestel kunnen overzetten naar een nieuw toestel, of hoe hun mail moet worden ingesteld.
Na college fiets je naar ons kantoor op de Grote Markt, je hangt je jas op en kletst ondertussen even bij met Rosalie. Je loopt naar de vergaderruimte met een blikje cola, de dagstart begint. Ronald vertelt over een wijziging in een van onze systemen en geeft aan dat het vandaag een drukke, maar gezellig dag gaat worden. Loes vraagt of je nog goede ideeën hebt over hoe we nog beter een passend toestel voor een klant kunnen uitzoeken. Jij begint aan je e-mailshift, een leuke afwisseling op de inkomende lijn die je gisterochtend hebt beantwoord. Je beantwoordt de vraag van elke klant en denkt constant na over hoe je een stapje extra kunt zetten. Aan het einde van je shift kun jij met een gerust hart je computer uitzetten, je hebt weer een heleboel klanten blij gemaakt vandaag! Bovendien is het vrijdag, wat betekent: de VrijMiBo! Je collega Swen staat achter de tap en voorziet je van een goudgele rakker, waarna je deze in de stralende zon opdrinkt op het dakterras met je collega’s Jelle en Maaike.
Als je bij ons start op de klantenservice, word je tijdens een inwerkperiode opgeleid tot specialist! Onze trainingen zijn voornamelijk op de maandagavond en het schema is perfect afgestemd op je studentenleven. Zo hoef je niet meer dan 16 uur te werken en kun je ook in deze trainingsweken je uren flexibel inplannen. Regelmatig starten we met een nieuwe groep voor onze klantenservice, omdat we keihard groeien! De eerstvolgende startdata zijn al vastgesteld:
De eerstvolgende groepen: 30 januari & 6 maart
Je start op de klantenservice met de eerdergenoemde basistaken binnen één van drie specialisaties op onze klantenservice. Wanneer je wat langer in dienst bent, is er de mogelijkheid om door te groeien in jouw specialisatie naar een hoger niveau, waarin je meer taken en meer verantwoordelijkheden krijgt. Uiteindelijk is het mogelijk om door te groeien naar de rol van coördinator, waarbij je onder andere collega's helpt met moeilijke vraagstukken of lastigere cases binnen de klantenservice oppakt.
Werken op de klantenservice biedt overigens niet alleen doorgroeimogelijkheden binnen het team zelf, ook is het een solide basis om tijdens of na je studie door te groeien naar een andere (studiegerelateerde) functie! Klinkt tof toch?
We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy.