Specialist Retailmanagement

Career
Company
Belsimpel
Type
Part-time
Location
Groningen
Sector
Services, Technology
Required language
English
Area
Human Resource Management, Change Management, Economics, Finance, Sales, International Business, Business Administration, Management, Purchasing, Supply Chain, Marketing
Website
http://belsimpel.nl

Description

Specialist Retailmanagement

Ondersteun de retail-tak als verbindende factor tussen onze winkels en het hoofdkantoor

Parttime | 16 u/w | wo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

Ondersteun onze winkels op alle fronten.

Als perfecte aanvulling op het online concept is Belsimpel in 2014 begonnen met het openen van winkels. Inmiddels hebben we zeven goedlopende winkels door heel Nederland, waarin we dagelijks tot het uiterste gaan voor onze klanten. Hierbij worden onze winkelcollega’s ondersteund door onze Retailmanagement specialisten uit het  Winkel Support-team. Samen zorgen we ervoor dat onze klanten de winkels tevreden verlaten!

 

Wat doe je als Specialist Retailmanagement?

Team Winkel Support zorgt ervoor dat al onze winkelcollega’s de benodigde ondersteuning ontvangen. Hierdoor loopt alles op rolletjes en verlaat iedere klant onze winkels met een goed gevoel. Als Specialist Retailmanagement ben je verantwoordelijk voor verscheidene operationele taken binnen het team. Zo heb je regelmatig de winkelshift waarin jij het aanspreekpunt voor onze collega’s in de winkels bent. Dit houdt onder andere in dat je bijdraagt aan het oplossen van lastige vragen die telefonisch of via de mail binnenkomen. Dit kan gaan over bestellingen van klanten, maar ook over problemen met bijvoorbeeld de pinterminals of een verkeerd geleverd product. Bovendien controleer je regelmatig of alle toestellen en accessoires daadwerkelijk aanwezig zijn in de winkels en zorg je ervoor dat ontbrekende artikelen tijdig naar de juiste winkel worden gestuurd. Omdat jullie het aanspreekpunt zijn zorgen jullie ervoor dat onze winkelcollega's snel van alle belangrijke zaken op de hoogte zijn, zoals veranderingen op onze website of assortiment.

Het betreft een uitdagende functie waarin het van belang is dat je communicatief sterk in je schoenen staat. Tijdens je werkzaamheden spendeer je veel tijd aan het oplossen van verscheidene vraagstukken. Omdat je hierbij vaak snel tot een antwoord moet komen, schakel je veel met andere afdelingen. Aangezien er dagelijks veel kleine taken zijn die uitgevoerd moeten worden, is het van belang dat gestructureerd te werk gaat, en hierbij het overzicht kunt bewaren. Daarnaast weet je van aanpakken en ben je alert in het signaleren van verbeteringen. Onze winkels zijn relatief nieuw, waardoor er nog genoeg mogelijkheden zijn om de huidige processen te optimaliseren. Je werkt dus niet alleen aan je eigen ontwikkeling, maar ook aan die van onze winkels!

Zo kan je dag eruitzien

Je start de dag om 9:00 en zet een lekkere pot koffie voor jou en je teamgenoten. Vervolgens beginnen jullie met de dagstart, hierin worden de belangrijkste dagtaken en eventuele bijzonderheden besproken. Je gaat vandaag aan de slag met het project waar je al een tijdje mee bezig bent. Je bent namelijk een training aan het ontwikkelen die nieuwe winkelcollega’s snel op de hoogte zal brengen van alle ins en outs van de telecomwereld. Het lukt je om de training voor de lunch af te ronden en je stuurt het voor feedback naar Beau. Zoals gewoonlijk ga je samen met een groepje collega’s naar de Albert Heijn voor wat verse broodjes.

Je bent de kantine nog niet binnengelopen en Max daagt je al uit voor een potje tafeltennis. Je verslaat Max met 21-13 en voldaan begin je aan je lunch, nu sta jij bovenaan in de competitie! Na de middagpauze ben je verantwoordelijk voor de winkelshift. Je wordt meteen gebeld door Joost, shopmanager Tilburg: er is een betalingsprobleem met een klant die op dit moment in de winkel staat. Je loopt snel naar de afdeling Finance en jullie zien dat de betaling toch is doorgekomen. Je geeft dit door aan Joost waardoor de klant tevreden, mét een nieuw toestel, de winkel kan verlaten. De rest van de middag beantwoord je nog meerdere vragen van winkelcollega’s, geef je de wijzigingen in het assortiment door en zorg je ervoor dat er nieuwe tasjes naar de winkels worden meegestuurd. Aan het einde van de werkdag drink je nog een biertje in de kantine en ga je met een goed gevoel naar huis, tot morgen!

Wat bieden wij?

Naast een goed salaris en speciale Belsimpel Benefits bieden we ook:

  • Volop doorgroeimogelijkheden: Vanaf dag 1 maak jij het verschil.
  • Werken in hartje Groningen: Op je fiets naar kantoor.
  • Vergroot je (super)krachten: Werk met >700 fanatieke collega’s.
  • Unieke werksfeer: Elke week borrels en activiteiten.

Wie ben jij?

  • Je volgt een op dit moment een WO-studie .
  • Je bent 16u per week (of meer) beschikbaar op doordeweekse dagen tussen 9:00 - 18:00.
  • Je bent communicatief sterk en bent enorm goed in het onderhouden van relaties.
  • Je hebt een goed analytisch vermogen, bent goed met Excel en statistieken.
  • Je kunt goed plannen en het overzicht bewaren is jouw tweede natuur.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier. 

APPLY HERE!

Collega Max aan het woord! 

Hey! Via deze weg wil ik graag mijn ervaringen als Specialist Retailmanager met jullie te delen. Op dit moment zit ik in mijn derde jaar van de opleiding Economics and Business Economics en werk ik als parttimer in het team. Het werk als Specialist Retailmanagement geef mij de mogelijkheid om mijn kennis te gebruiken voor praktische vraagstukken en veel ervaringen op te doen in de praktijk. Je krijgt ontzettend veel verantwoordelijkheid want samen met het team zijn we bezig de 7 Belsimpel winkels binnen héél Nederland te ondersteunen en draaiende te houden. Je hebt veel contact met collega’s uit de winkels maar ook met andere teams binnen Belsimpel en verschillende externe partijen. Een leuke manier om professionele vaardigheden in de praktijk te kunnen ontwikkelen, die je de rest van je carrière meeneemt! Ik hoop je binnenkort als mijn nieuwe collega te kunnen begroeten!

- 'Max Martoredjo, 2022'