Junior Support Consultant

Career
Company
Simplicate
Type
Starters position
Location
Amsterdam,Groningen
Sector
Software Engineering, Technology, Webdevelopment
Required language
Dutch, English
Area
Sales, Business Administration, Management
Website
http://https://www.simplicate.com/

Description

Junior Support Consultant

  • Op locatie
  • Amsterdam | Groningen, Noord-Holland, Nederland
  • Customer Success

Solliciteren

De uitdaging

Your flow to success als Junior Support Consultant

Kickstart jouw carrière in consultancy bij ons! Ben jij analytisch, klantgericht en op zoek naar een kans om impact te maken? Heb je een proactieve mindset, een flinke dosis leergierigheid en beschik je over sterke gesprekstechnieken? Zie jij jezelf bedrijfskundige vraagstukken oplossen met slimme software in een ambitieuze omgeving? Lees dan snel verder!

Als Junior Support Consultant speel jij een sleutelrol in het ondersteunen van onze klanten. Maar dat is niet het enige. Door jouw werk help je niet alleen klanten verder, maar zorg je ook voor waardevolle inzichten die bijdragen aan de groei en verbetering van onze software en diensten. Dit zijn je belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Ondersteuning bieden aan klanten: Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en helpt hen via chat, telefoon of mail met vragen over onze software en bedrijfskundige vraagstukken. Je weet hun vragen snel te analyseren, omdat je niet alleen onze software uitstekend beheerst, maar ook de bedrijfsprocessen van onze klanten goed kent. 

  • Proactieve signalering: Jij signaleert snel wanneer klanten extra hulp nodig hebben, bijvoorbeeld in de vorm van een training of een andere oplossing. Zo draag je bij aan een optimale klantbeleving.

  • Samenwerken met collega’s: Je werkt nauw samen met andere afdelingen zoals sales, product en engineering. Jullie leren van elkaar en zorgen samen voor de beste oplossingen.

  • Kennisdeling: Je vertaalt veel voorkomende klantvragen naar waardevolle documentatie, zoals help-artikelen en handleidingen, zodat klanten nog sneller geholpen worden.

  • Begeleiden van nieuwe collega's: Je helpt bij de onboarding van nieuwe collega’s en fungeert als buddy om hen wegwijs te maken.

Je duikt steeds dieper in de software, ontwikkelt je expertise en wordt klaargestoomd om als ervaren consultant klanten te adviseren en te helpen. Bovendien krijg je door deze rol een uniek kijkje in de keuken bij diverse bedrijven en hun bedrijfsprocessen, wat je ervaring en netwerk aanzienlijk verrijkt. In deze rol is er enorm veel te leren over onze software, en je zult je geen moment vervelen. We investeren volop in jouw ontwikkeling, met regelmatige incheckmomenten en kennissessies om ervoor te zorgen dat je altijd blijft groeien en nieuwe uitdagingen aangaat.

Jouw nieuwe collega’s
Je wordt onderdeel van het Customer Success team. Dit team bestaat uit Support Consultants, Business Consultants, Customer Success Managers en Customer Success Specialisten. Jij bent, samen met je team, hét aanspreekpunt voor onze klanten en vervul je een sleutelrol in het succes van zowel ons product als hun organisatie. Jouw directe collega’s zijn: Margot, Inge, Mark, Jorn, Thierry, Lennard, Thom, Vera en Thijs.

"Wat ons werk leuk maakt, is dat je bij onze afdeling leert hoe de software werkt, maar ook hoe klanten hiermee omgaan. Die combinatie leidt tot situaties die je op andere afdelingen niet tegenkomt en waardoor je gespecialiseerde kennis van het product en onze klanten krijgt. Ook zijn wij het eerste contactpunt van de klant, als het nu gaat om feedback en ideeën, administratie, functionele vragen, klachten en andere problemen (met de software). Zo doe je ook waardevolle gesprekstechnieken en andere vaardigheden op die je in bijna alle situaties met klantcontact kunt toepassen." - Lennard

Ondertussen zijn wij met meer dan 75 toffe collega’s, verdeeld over drie kantoren in Groningen en Amsterdam. Wij voelen ons allemaal medeverantwoordelijk voor het succes van Simplicate en dat van elkaar. Onze ambitie en leergierigheid zorgen ervoor dat we ons blijven ontwikkelen. Groeien doen we dus graag. We zijn altijd geïnteresseerd en betrokken bij elkaar. We vinden het belangrijk dat iedereen zich op z'n gemak voelt en zichzelf kan zijn. En als we het doen, doen we het goed en gaan we er volledig voor.

Zo pas jij in onze workflow

  • Je bent mensgericht;
  • Je hebt taalgevoel. Je weet wat taal kan doen, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je houdt altijd rust, ook al komt er veel op je af;
  • Je hebt bij voorkeur een bedrijfseconomische opleiding afgerond, beschikt over HBO/WO-denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met het werken met software en processen;
  • Je bent voortdurend op zoek naar manieren om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Je wil bijdragen aan het succes van Simplicate;
  • Je hebt passie en plezier in je werk en goed getrainde lachspieren :).

Dit krijg jij ervoor terug

We waarderen en zien elkaars talent. Daarom hebben we een warme en open cultuur gecreëerd waarin jij je thuis voelt. Wij bieden jou:

  • Een uitdagende functie waarin je jouw creatieve talenten volop benut en ontwikkelt;

  • Drie locaties om te werken: twee kantoren in Groningen en één in Amsterdam;

  • Dagelijks vers fruit, lunch en écht goede koffie;

  • Uitstekende pensioenregeling, wij betalen 82%;

  • Tijd voor gezelligheid door vrijmibo’s, feestjes en teamuitjes;

  • Een Macbook, internetvergoeding en thuiswerkvergoeding;

  • Een eigen groeibudget per jaar, te besteden naar eigen inzicht;

  • Benefits naar keuze; elke maand krijg je een kleine bijdrage via Alleo;

  • Een startsalaris vanaf € 2700. 

Jij & Simplicate

Over Simplicate

Simplicate is een snelgroeiende software scale-up. Wij zijn er voor alle zakelijke dienstverleners die streven naar meer succes. Wij helpen ze om hun volle potentieel te bereiken met onze sterke visie op bedrijfsvoering, krachtige CRM- en projectsoftware én onze dienstverlening. Simplicate is namelijk meer dan een softwarebedrijf; we zijn betrokken bij het succes van onze klanten en elkaar.

Die betrokkenheid ervaar je ook in onze cultuur. Wij zien en waarderen elkaars talent. Je krijgt een warm welkom en maakt deel uit van de open cultuur. Samenwerken is onze flow to success.

Kom in contact!

Ben jij de nieuwe Simplicater die wij zoeken? Bepaal en creëer jouw eigen flow to success bij Simplicate. Bekijk alvast de sollicitatieprocedure, of solliciteer direct via de button.

In ons bedrijf is Nederlands de voertaal op de werkvloer. Voor deze functie is het daarom noodzakelijk dat je de Nederlandse taal beheerst op minimaal B2-niveau. Ben je echter bezig met het leren van Nederlands en verwacht je binnen afzienbare tijd dit niveau te bereiken? Dan moedigen we je van harte aan om toch te solliciteren. We nemen je graag op in onze talentpool voor toekomstige mogelijkheden.

Vragen? Vragen!
Neem contact op met Manon van der Velpen: vacatures@simplicate.nl of tel: 088 520 0500.

Solliciteren

Zo gaat ons sollicitatieproces

Solliciteren

Heb je een interessante vacature gezien? Solliciteer direct met je cv en een motivatiebrief.

Kennismaken

We willen je persoonlijk leren kennen en meer horen over je doelen en ambities. Ook delen we graag meer over de functie en Simplicate, zodat we een duidelijk beeld hebben van wat we elkaar kunnen bieden.

Vervolggesprek of businesscase

Tijdens een vervolggesprek komen we graag meer te weten over jouw werkmentaliteit en over jouw kennis en talenten. Dit doen we met een verdiepend gesprek of een businesscase.

Aanbod

Gefeliciteerd! Wij zijn enthousiast en nemen contact op om een aanbod te doen. Zie jij het ook zitten? Dan maken we het officieel.